Όροι χρήσης
To b2b.humana.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης βρεφικών τροφών μέσω του διαδικτύου της ελληνικής εταιρείας ΑΣΑΝ ΑΕ που εδρεύει στην διεύθυνση Λεωφόρος Κηφισίας 188, Νέο Ψυχικό.
Η χρήση του site μας προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των κατωτέρω όρων, χωρίς καμία εξαίρεση, τους οποίους θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει να απέχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό, άλλως τεκμαίρεται ότι έχει αποδεχτεί όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις λειτουργίας του.
Παράδοση Προϊόντων
Τα προϊόντα θα παραδίδονται από την Εταιρεία ΦΑΜΑΡ στις εγκαταστάσεις της φαρμακαποθήκης /Φαρμακείου/ Ηλεκτρονικού Φαρμακείου, η οποία φέρει ευθύνη για την προσήκουσα μεταφορά και παράδοσή τους.
Χρόνος Παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων ορίζεται βάσει των ταξιδιών της ΦΑΜΑΡ. Διευκρινίζεται ότι εάν πρόκειται για παραγγελία εντός του Νομού Αττικής ή Θεσσαλονίκης, ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων ορίζεται σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες μετά την καταχώριση της παραγγελίας στο B2B (ώρες καταχώρησης παραγγελιών: 8:30 π.μ.-15:30 μ.μ. από Δευτέρα έως και Παρασκευή).
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων στην επαρχία ορίζεται και ανάλογα με τις περιοχές και τα ταξίδια της ΦΑΜΑΡ, αλλιώς πραγματοποιούνται με συνεργαζόμενα πρακτορεία της ΦΑΜΑΡ. Εξαιρούνται οι αργίες.
Τιμολόγηση
Οι αναγραφόμενες τιμές όλων των πωλούμενων προϊόντων στην Ιστοσελίδα της Εταιρείας είναι τιμές χονδρικής και περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. Η τιμή που χρεώνεται στον πελάτη είναι η ισχύουσα κατά τη στιγμή της παραγγελίας. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης των τιμών των προϊόντων της, ωστόσο, οποιαδήποτε τέτοια τροποποίηση δεν θα επηρεάζει τις ήδη αποσταλείσες παραγγελίες, οι οποίες έχουν γίνει αποδεκτές από την Εταιρεία. Το τιμολόγιο αποστέλλεται ηλεκτρονικά κατά την έκδοση τους. Η συναλλαγή θα θεωρείται ολοκληρωθείσα μόνο μετά την αποστολή γραπτής ηλεκτρονικής επιβεβαίωσης από την Εταιρεία.
Τρόποι Πληρωμής
Η πληρωμή της παραγγελίας είναι καταβλητέα με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ με τους εξής τρόπους: (1) Εάν το ποσό είναι κάτω των 500 € τοις μετρητοίς κατά την παραλαβή των προϊόντων στον οδηγό της εταιρείας διανομής ΦΑΜΑΡ (2) με επιταγή ημέρας (3) με επίδειξη του αποδεικτικού κατάθεσης στους εξής τραπεζικούς λογαριασμούς της Εταιρείας:
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜOI ASAN A.E.
ALPHA BANK: GR09 0140 1640 1640 0232 0004 859
EFG EUROBANK ERGASIAS: GR72 0260 3970 0005 9020 0328 566
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR84 0171 7370 0067 3712 8533 961
Η παράδοση των προϊόντων στην περίπτωση αυτή, θα γίνεται κατόπιν επίδειξης στον οδηγό της εταιρείας διανομής ΦΑΜΑΡ του σχετικού αποδεικτικού κατάθεσης.
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες διευκρινίσεις και γνωρίστε μας καλύτερα!
Πολιτική Επιστροφών
Οι επιστροφές των προϊόντων πραγματοποιούνται με τη ΦΑΜΑΡ μετά από απαιτούμενη έγγραφη έγκριση από την ASAN AE η οποία συνοδεύει το δελτίο επιστροφής του πελάτη:
(προς ΦΑΜΑΡ για λογαριασμό ΑSAN).
Σε δεύτερο χρόνο αποστέλλεται από την ASAN AE ηλεκτρονικά το πιστωτικό τιμολόγιο.
Πιο συγκεκριμένα:
Αναφορικά με τυχόν ληξιπρόθεσμα προϊόντα, η Εταιρεία δέχεται επιστροφές προϊόντων που λήγουν εντός του τρέχοντος έτους της παράδοσής τους, ενώ σε καμία περίπτωση δεν γίνεται δεκτή επιστροφή προϊόντων που έχουν λήξει σε προηγούμενο έτος από αυτό της παράδοσής τους. Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει αποδεκτή επιστροφή προϊόντων, απαιτείται προηγούμενη έγγραφη έγκριση στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου orders@humana.gr, η οποία θα πρέπει να περιλαμβάνει αριθμό τεμαχίων, ονομασία προϊόντος, LOT & ημ/νία λήξης αυτών.
Αναφορικά με τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, o πελάτης θα πρέπει να αποστείλει εντός πέντε (5) ημερών από την παραλαβή τους, έγγραφη αιτιολογημένη ενημέρωση στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου orders@humana.gr, η οποία θα πρέπει να περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία: αρ. δελτίου παραλαβής, ημερομηνία παραλαβής, στοιχεία παραλήπτη, αριθμό και φωτογραφίες ελαττωματικών προϊόντων, ενδεχόμενη ενημέρωση του οδηγού του διανομέα κατά την παραλαβή τους, ώστε να προωθήσει η Εταιρεία το σύνολο των ανωτέρω στην εταιρεία διανομής, με σκοπό περαιτέρω διερεύνησης του συμβάντος.
Κατόπιν, η Εταιρεία αποστέλλει στον πελάτη την έγκριση επιστροφής των προϊόντων, η οποία πρέπει να συνοδεύει το δελτίο επιστροφής (προς ΦΑΜΑΡ για λογαριασμό ΑSAN).
Πολιτική Ακυρώσεων
Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος μας, έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία.
Οι επισκέπτες του διαδικτυακού τόπου συμφωνούν ότι:
θα χρησιμοποιούν τα πραγματικά τους στοιχεία (επώνυμο, όνομα, διεύθυνση, e-mail ) στις φόρμες επικοινωνίας.
θα χρησιμοποιούν το site σύμφωνα με τον νόμο και τα χρηστά ήθη και δεν θα προβαίνουν σε ενέργειες ή παραλείψεις που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη σε αυτό αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο χρήστη ή και δίκτυα συνδεδεμένα με αυτό.
Το b2b.humana.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιαδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα.
Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα
H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα της εταιρίας όσο και των παρεχόμενων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγών. Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.
Περιορισμός ευθύνης
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για περαιτέρω ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης, για οποιαδήποτε αιτία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα b2bhumana.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά αναλαμβάνει να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου “όπως ακριβώς έχουν”. Σε καμία περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.
Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του b2bhumana.gr αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της επιχείρησης ΑΣΑΝ Α.Ε. (Λεωφόρος Κηφισίας 188, Νέο Ψυχικό) και προστατεύονται από την Ελληνική, κοινοτική και διεθνή νομοθεσία περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Όλο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος που έχουν εισαχθεί ή θα εισαχθούν στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένων και των διακριτικών τίτλων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κ.λπ. αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.
Απαγορεύεται αυστηρά η οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή και αναμετάδοση του υλικού, χωρίς έγγραφη άδεια της εταιρίας, διατίθενται δε στους επισκέπτες του site μόνο για προσωπική χρήση (μη κερδοσκοπική ή εμπορική).
Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό κατάστημα b2bhumana.gr ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα του b2bhumana.gr ή τρίτων μερών προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.
Φωτογραφίες & Περιγραφές προϊόντων
Οι φωτογραφίες στα προϊόντα καθώς και η περιγραφή τους, βασίζεται στα στοιχεία που λαμβάνουμε από τις εταιρίες/ επίσημους αντιπροσώπους κάθε φορά και είναι ενδεικτικές. Ενδέχεται η φωτογραφία και πληροφορίες του προϊόντος να μην ανταποκρίνεται πλήρως στο κάθε προϊόν, για λόγους διαφορετικής διαθεσιμότητας ανά περιοχή/ χώρα και η b2.bhumana.gr δεν φέρει καμία ευθύνη γι’ αυτό.
Επίσημος Μεταπωλητής
Η επιχείρηση μας είναι επίσημος μεταπωλητής των βρεφικών τροφών και των υπολοίπων προϊόντων που εμπορεύεται. Ως επίσημη αντιπροσωπεία αναγνωρίζεται το κατάστημα μας από τον ίδιο τον κατασκευαστή/ αντιπρόσωπο και καταχωρείται στο επίσημο δίκτυο διανομής προϊόντων. Όλα τα προϊόντα που πωλούνται εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συνεπώς και στην Ελλάδα, καλύπτονται από τον κατασκευαστή/αντιπρόσωπο σύμφωνα με όσα προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία, αναλόγως του είδους ή/και της κατηγορίας του εκάστοτε προϊόντος, όσον αφορά θέματα εγγύησης και υποστήριξης. Σε αρκετές περιπτώσεις, ο κατασκευαστής ή ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα, μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες προς τον καταναλωτή. Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για να απολαμβάνει ο καταναλωτής τις υπηρεσίες αυτές ή παροχές, είναι το προϊόν να έχει αγοραστεί από το επίσημο κανάλι πώλησης και διανομής.
Περιγραφή Προϊόντων
Η Εταιρεία μας προσπαθεί να είναι όσο το δυνατό πιο ακριβής και λεπτομερής η περιγραφή των ουσιωδών χαρακτηριστικών των προϊόντων που διαθέτει προς πώληση μέσω της Ιστοσελίδας της. Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο, δεν σας καλύπτει η αναγραφόμενη περιγραφή ενός προϊόντος, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας, προκειμένου να λύσουμε κάθε απορία σας και να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης της περιγραφής των προϊόντων της χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Οποιαδήποτε τέτοια τροποποίηση θα ισχύει από την εμφάνισή της στην Ιστοσελίδα της Εταιρείας.
Επίλυση Διαφορών
Η b2b.humana.gr δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην άψογη εξυπηρέτηση των πελατών μας και την επίλυση τυχόν προβλημάτων που έχουν από τις συναλλαγές τους μαζί μας. Σε περίπτωση όμως που δεν μπορέσουμε να επιλύσουμε πλήρως τα τυχόν ζητήματα τα οποία έχετε και θεωρείτε ότι σε οποιονδήποτε βαθμό κάποιο δικαίωμα σας από τις μεταξύ μας συναλλαγές προσβάλλεται. Προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) – (AlternativeDisputeResolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πιο συγκεκριμένα, εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ διά μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Παραμένουμε πάντα διαθέσιμοι να απαντήσουμε οποιαδήποτε ερώτηση αναφορικά με το περιεχόμενο ή το υλικό του ιστοχώρου, τους όρους χρήσης και την πολιτική εν γένει.